משרד הפנים בבית שמש ייפתח מחדש בסניף גדול ומרווח

    גואל ועקנין No Comments on משרד הפנים בבית שמש ייפתח מחדש בסניף גדול ומרווח
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בסיור שהתקיים היום בבית שמש, בהשתתפות ראש העיר משה אבוטבול, סגנו שמואל גרינברג, מנכ"ל העירייה עו"ד מתי חותה, ומנהל אגף בכיר רשות האוכלוסין במשרד הפנים, הגיעו המשתתפים להסכמות על פתיחתו המחודשת של סניף משרד הפנים בבית שמש.

    במסגרת ההסכמות, עיריית בית שמש תקצה למשרד הפנים מבנה רחב ידיים ששימש עד לאחרונה כאגף הגביה של העירייה, העירייה תתחזק את המבנה ותשלם את ההוצאות השוטפות של: מים, חשמל, ארנונה וניקיון, ואילו משרד הפנים ישפץ את המבנה על חשבונו.

    כזכור, לפני מספר חודשים הודיע משרד הפנים על סגירת הסניף בבית שמש, לאחר שלטענתו נמצאו במבנה ליקויים בטיחותיים, עיריית בית שמש מצידה האשימה את רשות האוכלוסין כי מדובר בחובת שרות של משרד הפנים, ולמרות שאין זו תפקידה של העירייה, שכרה העירייה על חשבונה משרדים למשרד הפנים ואף משלמת את תשלומי המים והחשמל, תחזוקה כוללת של המבנה ואף פטור מארנונה.

    בעקבות סגירת השלוחה בבית שמש, נוצרו לחצים ציבוריים ותקשורתיים על משרד הפנים, והמצוקה אף הגיעה לדיוני הכנסת, היום כאמור התקיים הסיור שבו הגיעו להסכמות, זאת על מנת לספק לתושבי העיר את השירותים הבסיסיים לו הם זכאים.

    במקביל להליך שיפוץ המבנה, שיארך מספר חודשים, נענה משרד הפנים לבקשתו של סגרה"ע גרינברג, ויכשיר עובד עירייה אשר יספק את שירותי המשרד הבסיסיים, בלשכת סגרה"ע גרינברג.

    בנוסף, עיריית בית שמש תקצה מקום ראוי באותו מבנה עבור שלוחת משרד הרישוי וכן עבור רשות המיסים אשר סגרה את הסניף בעיר לפני שנים רבות.

    ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול, אמר: "לפנים משורת הדין ולמרות שאין זה מתפקידה על העירייה, הקצתי מבנה ומשאבים תקציביים, במטרה להקל ולסייע לתושבי העיר אשר נאלצים כיום לנסוע למשרד הפנים בירושלים".



    0 תגובות